poniedziałek, 19 listopada 2012

out of control

Są takie dni, kiedy wszystko wymyka się spod kontroli.
Chaos. Zły duch. Prawo serii.
Mały impuls, a w efekcie lawina.
Tym impulsem wczoraj była niedziela sama w sobie, i planowane losowanie.
Losujące dłonie w gotowości już od samego rana, lecz do fotoichuwiecznienia i obiektyw niezbędny.
I zaczęło się.... Bo nie działający aparat wciąż w serwisie. I odebrać już można, ale nie ma czym. Bo daleko. W innym mieście. A samochód  nie działa. Lawina się wzmaga. Jest kamera. Chwytam z nadzieją. Złowrogo gruchocze. Rozumiem teraz, dlaczego nie używana od 3 miesięcy. Telefon!  Oczywiście. Jest i działa. Jak czasem. Ale połączony on z laptopem, który od kilku dni ...no co? Nie działa!
 
I tak cała niedziela zleciała mi na wymyślaniu, obmyślaniu,  lecz głównie zwymyślaniu natury złośliwości rzeczy martwych. Dzisiejszy dzień nic nowego nie wniósł, poza tym, że sprzęty po serwisach się porozjeżdżały. Lecz dziś trzeźwym okiem, z poniedziałkową energią, zdjęcia telefonem zdziałane. 
Zdjęcie-poczta- gmail. Zdjęcie-poczta-gmail. Czas jaki na to poświęciliśmy, to już pojęcie względne:)
  
Prawidłowa odpowiedź: Julian Tuwim.
Niezawodne losujące dłonie są. Maszyna losująca jest. Więc zaczynamy!
 
 
Ta da da dam....... Nagrodę książkę, wygrywa Agnieszka Alichnowicz!
 

Jednogłośnie z Chłopcem stwierdziliśmy, że to bardzo bardzo miło, że jesteście, i że ....
Nie zdążyłam przytaknąć, a Chłopiec już zadziałał. I jeszcze jedną Zwyciężczynię wylosował. Dodatkowa nagroda niespodzianka przypadnie Martynie (Misha).


A teraz pięknie Wam dziękujemy za udział w konkursie!
I powiemy Wam w sekrecie, że konkurs ten to rozgrzewka dopiero. Szykujemy coś większego.
Wielkie świąteczne GwiazdkoKsiążkoRozdawanie!
Lada dzień. Bądźcie czujni i zaglądajcie:)
A Agnieszcze i Martynie gratulujemy serdecznie. Oczekujcie maili z propozycjami książkowymi.


 

25 komentarzy:

  1. gratuluję i trochę zazdroszczę ;) miałam nadzieję, że Maszyna losująca okaże się łaskawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato lada dzień kolejny konkurs, w którym będzie wiele książek do wygrania:)

      Usuń
    2. muszę przyznać, że jesteś jedną z dwóch osób (poza 3-letnią córeczką mojego przyjaciela), która zwraca się do mnie w wołaczu :D i to jest szał ;) a blond Maszyna losująca mnie urzekła :)

      Usuń
    3. Agato blondmaszyna dziękuje i się nieco rumieni:)

      Usuń
  2. Mimo tylu klopotow udalo ci sie pieknie uwiecznic losowanie. Syn cudny!

    Oczywiscie gratuluje tym, do ktorych usmiechnelo sie szczescie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imani dziękujemy stokroć dziękujemy, ja i syncudny:)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia :-)) Gratuluję Agnieszce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Iwonko w imieniu swoim i Agnieszki, a co:))

      Usuń
  4. No cieszę się bardzo i dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tuwim, ach ten Tuwim, ach jak ja mogłam pewna nie być... No takie rączki może by i mnie wylosować mogły... A dla takiego losowania, to warto być pewnym bardziej hihihi

    p.s. Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem, ale to nie to samo :)
      czułam, że to on, ale pewności nie miałam rozumiesz, jest jeszcze ta cholerna ambicyjka hihihi

      Usuń
  6. Nie ma to jak złośliwość rzeczy martwych, oby już więcej nic się nie psuło;) Gratulacje wielkie dla dziewczyn:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Małe rączki są niezwykłe... gratuluje wylosowanym. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. tym razem się nie udało, ale serdecznie gratuluję wygranym! :) i autorce bloga :) taki wiatr w oczy - a dała radę i słowa dotrzymała, losowanie zrobiła i opublikowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga to macierzyństwo wyzwoliło we mnie takie różne intrygujące cechy. Iść ciągle przed siebie mimo wszystko, bo dla kogo walczyć jest!;))

      Usuń
  9. gratuluję wytrwałości w walce z niedzielnymi przeciwnościami i oczywiście gratuluję zwyciężczyniom! z niecierpliwością czekam na kolejny konkurs i Twoje nowe wpisy :) pozdrawiam,
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycjo pozdrawiam ciepło, a konkurs lada dzień będzie i więcej książek do wygrania:)

      Usuń
  10. Gratulacje! Ciekawa jestem co nowego szykujesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julitko lada dzień lada dzień, wszystko się jeszcze klaruje:)

      Usuń
  11. nie uczestniczyłam, ale sama forma losowania tak ładna, że uśmiecham się sama do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo uśmiech ma siłę zarażania nawet online:) Teraz śmieję się i ja:)

      Usuń