środa, 2 stycznia 2013

hello 2013!

Nie, nie zdematerializowałam się. I bloga nie zawiesiłam. Nie wyjechałam, a tym bardziej nie zapomniałam... CELEBROWAŁAM! Posta świątecznego pisałam tydzień, nie udało się. W Wigilię z hukiem zamknęłam laptopa i upchnęłam go w ciemny kąt. Odcięłam się od internetu i telefonu.... 
By w tym roku rozsmakować się świętami. By delektować się każdą chwilą, wspólną, rodzinną, dziecięcą. By skupić się na najbliższych i na tym co w życiu ważne. By samemu pamiętać i dzieciom piękne wspomnienia kreować. Bo w tym roku inaczej u nas było, magicznie, wesoło, jak z lat dzieciństwa. Czas się zatrzymał, i w domu pachniało inaczej, i gwarno było, i radośnie. Nikt nigdzie się nie spieszył, nikt za niczym nie pędził.
W tym roku w piżamach do południa oglądaliśmy wspólnie świąteczne kreskówki. Codziennie słuchaliśmy kolęd, dziarsko tańcząc w rytm świątecznych piosenek. Piekliśmy, dekorowaliśmy, działaliśmy. Wszystko z dziećmi. Wszystko wolno. Wszystko z udziałem ogromnego bałaganu. W tym roku święta u nas trwały cały długi grudzień! Z dziećmi nabrały nowego wymiaru. I najważniejsze.... To były piękne święta!
 
Grudzień spędzony głównie przy choince, jeszcze częściej pod:)
 
 
Ja pierniczę, Chłopiec własnoręcznie w tym roku zrobił choinkowe ozdoby:)
 

Magicznie bywało nawet za oknem


i miszmasz telefonowy.
i etykietkowy łoś podprowadzony z bloga Olgi.
i mysia bajka, o której wkrótce Wam napiszę, obiecuję.



W 2013 roku życzę Wam byście byli szczęśliwi!
 
 


26 komentarzy:

  1. Zdecydowanie święta z dziećmi są wyjątkowe.
    Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto dla Ciebie również wszystkiego najpiękniejszego i wyjątkowego!:)

      Usuń
  2. ja też napiszę o tej książce! ale jeszcze ani w głowie, ani w projektach nie powstało nic, że nie wspomnę o zdjęciach ;) Ewa dostała ją na imieniny, w zestawie z torebką - biedronką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też w kolejce jeszcze troszkę musi poczekać:) Ale co? Podoba się Ewie? Książka i torebka?:)

      Usuń
    2. tak! w torebce mieszkają jej różne ludziki, książkę oglądamy i czytamy z przyjemnością :) ale jeszcze za mało "czytań" było (a napływ książek spory), żeby napisać słów kilka na blogu... ja jestem pod wrażeniem tego projektu, detale mnie porażają :)

      Usuń
    3. Olga mnie również, mój wzrok ślizga się po tekście, nieustannie goniąc ilustracje:)

      Usuń
  3. wszystkiego dobrego :)
    Maxmaks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maxmaks wszystkiego wyjątkowego i dla Was:) Pięknych kadrów!

      Usuń
  4. Wzajemnie...serdeczności w Nowym Roku:)
    Też się odkopuję i powoli wracam do rzeczywistości, bo przez ponad tydzień funkcjonowaliśmy poza domem, bez internetu (da się!), z książką...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dość, że da się, to na dodatek jest przyjemnie:) co czytaliście ciekawego w święta? Kulturalnie i dla Was pięknego roku!

      Usuń
  5. Ja też odpoczywałam, ale nie tylko od komputera! Nawet od aparatu! Nie zdążyłam się dobrze rozkręcić po świętach, a już mi go zabrali... na szczęście niedługo wraca :) Ale pomysłów powstała masa i prezentów do zrecenzowania, że hej! I przeprowadzka była u nas, na chybcika przed nowym rokiem. Zapraszam do oględzin ;)

    Szron na wierzbie - zawsze mnie rozczula. Serdecznie pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulino przeprowadzka?!? Ależ to poważna sprawa:) Nowy rok, nowe miejsce? Jestem ciekawa tych prezentowych recenzji, wpadnę wpadnę, jak tylko się poświątecznie odgruzuję:) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  6. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztukająca i dla Was wyjątkowego, pięknego roku!:)

      Usuń
  7. ...bo święta są po to, żeby było właśnie tak...

    OdpowiedzUsuń
  8. to był fantastyczny pomysł - bałagan bardzo lubi dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Achhh, dobrego ROKU ♥

      Usuń
    2. Maryś dobrego ROKU i Tobie kochana! A ten bałagan to ach i och..... ech...:)

      Usuń
  9. Widzę, że cudowny czas za Wami:) Ja też uwielbiam właśnie tak całkowicie celebrować święta, rozkoszować się nimi w każdy detalu, dbać o wszystkie szczegóły i całą sobą chłonąć tę magiczną atmosferę...
    Wszystkiego dobrego dla Was:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu dlatego tak Cię uwielbiam!!!! Za te słowa nasze, które często jedno i to samo znaczą! love♥

      Usuń
  10. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Cudne są takie spokojne, pachnące piernikiem święta.
    My odwiedzaliśmy rodzinkę oddaloną wiele kilometów od nas, ale też było miło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo dziękuję i pięknego roku dla Was! Wszystko ma swój niepowtarzalny urok i te wspólne wiele kilometrów razem:)

      Usuń
  11. Ada, musicie być bardzo fajna rodziną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥♥♥ staram się każdego dnia dać z siebie ile mogę, ale wiem, że do ideału to mi daleko jak stąd do księżyca i z powrotem:)

      Usuń