czwartek, 31 stycznia 2013

tik tak ...

Zostało ostatnie 12 godzin głosowania smsowego na Blog Roku. W ostatniej aktualizacji wypadliśmy z pierwszej 10. Jesteśmy aktualnie na miejscu 11. Tylko dzięki Wam możemy jeszcze wrócić. Głosowanie trwa do czwartku (31 styczeń) do godziny 12 (południe). 
Wiecie ile dla nas znaczy każdy Wasz głos? Ostatnie godziny i wszystko w Waszych rękach...
Bardzo, bardzo prosimy o smsową pomoc!

Wyślijcie proszę SMS o treści E00281 na numer 7122
(z jednego numeru 1 sms)
dziękujemy z całego serca!




10 komentarzy:

  1. Jeszcze z mojego służbowego telefonu nie wysyłałam:) Poszło:)
    Trzymam kciuki żeby się udało!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem dlaczego, ale dostałam info po wysłaniu sms, że został dostarczony, ale nierozpoznany. "wysyłając go ponownie wpisz wlasciwa tresc"
    ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Izo w południe skończyło się już głosowanie. Więc pewnie dlatego.

    OdpowiedzUsuń
  4. no to wysłałam tylko raz, 2 dni temu. A dzisiaj próbowałam z firmowego i mi nie wchodziło. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymamy kciuki!! i życzymy powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, może następnym razem (o ile znowu ulegniemy pokusie!) się uda:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję, ale do nominowanej 10 się nie dostaliśmy ostatecznie, troszkę zabrakło:)

      Usuń