środa, 3 lipca 2013

Uczucia. Co to takiego?

Seria Dzieci Filozofują
Tekst Oscar Brenifier
Ilustracje Serge Bloch
Wydawnictwo Zakamarki (Tutaj)


Czasem proste, czasem bywają zawiłe. W ich gąszczu czasem łatwo się pogubić. Czasem trudno znaleźć na nie sensowną odpowiedź. Pytania. Kilka, setki, a czasem lawina. Dlaczego, a po co, i kiedy. Wirują w powietrzu, nieprzerwanie, każdego dnia.

W książce Uczucia. Co to takiego? Oscar Brenifier podaje na tacy pytania niebanalne i wysmakowane, w pięknej oprawie, na wyjątkowy temat. Pytania o uczucia. Miłość, zazdrość, nieśmiałość, to ledwie kilka z podjętych w książce wątków. Autor nietuzinkowymi pytaniami, wymusza w nas dialog. O wrażliwszym i delikatniejszym aspekcie życia naszych dzieci. Piękny dialog o uczuciach. Naszym zdaniem książkowy fenomen. 
Wiek: 7+

Pisać możny by wiele, zobaczcie co ma do powiedzenia na ten temat Chłopiec Starszy:) Zapraszam na filmik.


4 komentarze:

  1. Trudny temat w ładnej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie temat trudny, ciekawa jestem tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem, że późno o to pytam ale dopiero teraz ( po 3 dniach długiego szukania ) natknęłam się na twój blog i zauważyłam, ze masz do sprzedania książkę 'zanim umrę'.
    Czy nadaj jest dostepna?
    Szukam jej od trzech dni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soul jutro poszukam, wydaje mi się, że jeszcze ją mam:) Napisz do mnie foxinaa@gazeta.pl
      :)

      Usuń