piątek, 2 sierpnia 2013

Pocztówki z wakacji

"Morze to potężna dusza, nieustannie skarżąca się na jakąś wielką, nie dającą się utulić boleść, zamkniętą w nim po wsze czasy. Nigdy nie będziemy w stanie zgłębić tej nieskończonej tajemnicy, możemy tylko wędrować z uczuciem głębokiej czci i oczarowania po jej wąskim skraju."
Lucy Maud Montgomery

Stoję na plaży i czuję powiew wiatru znad wody. Zamykam oczy i powoli odprężam się, a negatywne myśli opuszczają mój umysł. Wyciszam się, czuję inaczej i mocniej. Ogarnia mnie błogość, spokój i... czuję...
Czuję siłę, życie, wolność. Przestrzeń i odwieczną tajemnicę. Na plaży mogę śmiać się w głos i płakać. Spać, tańczyć i skakać.
Tak, kocham morze odkąd sięgam pamięcią.
Kocham je o świcie, delikatne i spokojne. Kocham je w szale, wzburzone, i dzikie. Zmienne i bezkompromisowe. Spokojne i bezpieczne. Najbardziej kocham samotną plażę ze statkiem daleko na horyzoncie. Wciągam wtedy głęboko powietrze i całym sercem czuję się szczęśliwa!
Morze to dla mnie inny wymiar i nieograniczona wolność!

Bałtyk 1982
 
Bałtyk 2013



   



"Miłość nie polega na tym, aby wzajemnie sobie się przyglądać, 
lecz aby patrzeć razem w tym samym kierunku.”
Antoine de Saint-Exupery /Mały książę



4 komentarze:

  1. Ojej, wpadłam i zostaję. Jakie cudne , nadmorskie foty:) My własnie nad morze się wybieramy... zapraszamy do nas! http://karolinawierzykowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ... cudownie Cię znów czytać... w wydaniu, w którym się zakochałam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia kochana, i czytam czytam z wielką przyjemnością. Ja jeszcze w tym roku nad morze nie dotarłam, ale może jeszcze się uda jakoś. Na razie jadę do mojej siostry do Norwegii we wtorek. Ściskam Ada dawno Cię nie było tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Ostatnie zdjęcie i cytat chwytają za serce!

    OdpowiedzUsuń